Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с тоците

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с тоците

    Здравейте имам проблем с тоците на 156 1,9жтд като работи колата и съм на фарове светлините трептят все едно им намалявам тоците фаровете съвсем леко се забелязват но вътре на таблото е пове4е защо се получава???

  • #2
    алтернатор, реле...
    Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
    sprint tropheo
    155/1.8
    156/2.0 Selespeed

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от vasilus Покажи съобщение
      Здравейте имам проблем с тоците на 156 1,9жтд като работи колата и съм на фарове светлините трептят все едно им намалявам тоците фаровете съвсем леко се забелязват но вътре на таблото е пове4е защо се получава???
      Започнете с замерване на зареждането.
      Алфа 145 2000г.1.6тс 120кс с чипче
      Кавазаки 1000к 130кс малко повече върви от алфичката

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Xtrime7 Покажи съобщение
        Започнете с замерване на зареждането.
        Благодаря иначе колата зарежда добре!!

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от vasilus Покажи съобщение
          Благодаря иначе колата зарежда добре!!
          Тя може да си вдига напрежение за зареждане, но и то да е със пулсации. Ако вържеш крушка директно на клемите на акумулатора дали ще трепти и тя ?
          Alfa Romeo 1.8 TS `98
          sigpic

          Comment


          • #6
            тя темата много стара ама ми е интересно какво е било ако го е оправил колегата че и при мен е същата работа даже пуснах тема

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от dingila Покажи съобщение
              тя темата много стара ама ми е интересно какво е било ако го е оправил колегата че и при мен е същата работа даже пуснах тема
              Сигурният начин за решаването на проблема с трептенето е демонтаж на алтернатора и разглобяването му.

              Трептенето може да се получи заради следните причини:

              - Лоша (окислена) електрическа връзка в самия алтернатор.
              - Дефектирал диод.
              - Дефектирал регулатор на напрежението.
              - Износени четки.
              - Надран колектор на възбудителната намотка.

              Накратко - разглобяване, проверка, почистване и евентуално подмяна на четки или регулатор.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #8
                мерси колега ще се разглобява явно то и на 145цата на много хубаво място е сложено мерси за отговора.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от dingila Покажи съобщение
                  мерси колега ще се разглобява явно то и на 145цата на много хубаво място е сложено мерси за отговора.
                  Я не бързай - заври един мултицет директно на акумулатора, като провериш клемите ( и изобщо връзките в кутията на плюсовата клема) преди това и виж какво става там. Освен това сигурен ли си в акумулатора си?
                  Last edited by NightRider; d.m.y г., 15:23. Основание: допълнение
                  Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                  156 1.8TS 16V (01.2001)
                  147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                  0879369082

                  Comment


                  • #10
                    Акумлатора ми е стар с него взех колата клемите съм ги проверявал всичко е стегнато,ако предположим че акумлатора не става как ще паля.Защо ще се намаля и увеличава светлината на фаровете от стария акумлатор?

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от dingila Покажи съобщение
                      Акумлатора ми е стар с него взех колата клемите съм ги проверявал всичко е стегнато,ако предположим че акумлатора не става как ще паля.Защо ще се намаля и увеличава светлината на фаровете от стария акумлатор?
                      Я сложи един друг замалко с нужния капацитет и не се хващай в приключение със стартера преди да направиш това. А замерването направи ли го?
                      Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                      156 1.8TS 16V (01.2001)
                      147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                      0879369082

                      Comment


                      • #12
                        Да зареждаше на 14.3 и вклучих фарове на дълги и парното и реотана и падна на 13.95 слагах за малко др акумлатор само че 45А моя е 72А не забелязах разлика но го карах само в светлото и не съм осетил дали замижват фаровете.Дали може да е от него до сега на голфа с какви ли не акумлатори съм го карал даже и на бутане палеше и такива промени не съм забелязал по токовете,но забравих това не е голфа

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от dingila Покажи съобщение
                          Акумлатора ми е стар с него взех колата клемите съм ги проверявал всичко е стегнато,ако предположим че акумлатора не става как ще паля.Защо ще се намаля и увеличава светлината на фаровете от стария акумлатор?
                          Колкото е по-здрав акумулаторът, толкова му е по-голям капацитетът. А колкото е по-голям този капацитет, толкова по-трудно се променя и напрежението на изводите му. И обратното. При теб пулсациите се дължат на резки промени в напрежението. Това вероятно е и съображението заради което колегата Nightrider изказва предположение за акумулатора.

                          Лично аз смятам, че ако ниският капацитет на акумулатора беше причината за това, то нямаше да пали колата нормално особено при ниски температури и престой от няколко дни.

                          Тъй, че продължавам да предполагам, това, което вече написах по-горе.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                            Колкото е по-здрав акумулаторът, толкова му е по-голям капацитетът. А колкото е по-голям този капацитет, толкова по-трудно се променя и напрежението на изводите му. И обратното. При теб пулсациите се дължат на резки промени в напрежението. Това вероятно е и съображението заради което колегата Nightrider изказва предположение за акумулатора.

                            Лично аз смятам, че ако ниският капацитет на акумулатора беше причината за това, то нямаше да пали колата нормално особено при ниски температури и престой от няколко дни.

                            Тъй, че продължавам да предполагам, това, което вече написах по-горе.
                            Аха, добре си го казал. Но и зависи как върти акумулаторът докато запали? При по-ниско напрежение има по-голям капацитет да го кажем
                            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                            156 1.8TS 16V (01.2001)
                            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                            0879369082

                            Comment


                            • #15
                              утре ще стана рано да я опитам сутрин малко се назландисва в студа ама мисля че е от изгорялата подгревна свещ но и върти по бавно ще пробвам друг акумлатор дано си прав

                              Comment

                              Working...
                              X